قاب خاتم
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

قاب خاتم

قاب خاتم کاری شده

قاب خاتم

هنر ساخت قاب خاتم یکی از مدل هنرهای سنتی و بسیار قدیمی به جای مانده از میراث هنری ایران است که در حال حاضر در ابعاد متفاوتی ساخته می شود. فروشگاه امیران تبلیغ تولید کننده بیش از ۱۵۰ مدل از خاص ترین شکل قاب های خاتم را طراحی، تولید و با ارزان ترین قیمت ها عرضه می نماید. جهت ثبت سفارش و مشاهده قاب های خاتم به سایت امیران تبلیغ مراجعه نمایید. هنر خاتم کاری چیست؟ خاتم سازی از مجموعه هنرهای صنایع دستی اصفهان تشکیل شده از ترکیب چند ضلعی هایی منتظم که در چند رنگ خاص تهیه و تولید می گردد. اما اساس رنگ اولیه در ساخت خاتم رنگ سبز می باشد. اشکال هندسی مورد استفاده در قاب خاتم کاری (مثلثی، پنج ضلعی، شش ضلعی، هفت و هشت ضلعی) می باشند. ساخت قاب خاتم از مشاغل پر کاری است که با حوصله فراوانی ساخته می شود.

اما تعریف خاتم سازی از نظر دایره المعارف هنر های صنایع دستی و حرف مربوط به ان به نوشته “سید ابوالقاسم سید صدر” :

در خاتم کاری نخست چوب های باریک و بلندی تقریبا به ضخامت چوب کبریت و به بلندی حدود ۲۰ سانتیمتر تهیه می گردد. در روی تنگ مثلث سابی این چوب ها را سه پهلو می کنند. یعنی سطح مقطع ان ها مثلث باشد. در رنگ های سبز، قرمز، مشکی، نارنجی. گاهی از نوار مسی و عاج (جدیدا از استخوان شتر) اما در قدیم از متریال طلا و نقره نیز استفاده می کرده اند. از پهلوی هم چیدن این مثلث ها، مثلث بزرگتری ایجاد می گردد که به شکل یک گل تهیه می گردد. از پهلوی هم گذاشتن این گل و گل های بزرگتر و نهایتا لوله ای به ضخامت حدود ۵/۱۰ سانتی متر ایجاد می شود. لوله ها را از عرض پهلوی هم می گذارند تا مربع و مستطیل ایجاد شود. این مربع مستطیل را یک میلی متر، یک میلی متر برش می زنند. تا ورقه های نازک خاتم تهیه گردد.

معمولا قبلا زیر ساخت خاتم را به نجاری سفارش می دهند و بستگی دارد که این ورقه نازک خاتم بر روی چه چیزی کشیده شود. ممکن است پوشاننده یک میز باشد و یا برای جعبه طلا، صندلی، عصا و غیره استفاده کنند.اما اوج به ثمر رسیدن و شکوفایی هنر ساخت قاب خاتم کاری به دوران صفویه باز می گردد. در ان دوران شهر اصفهان پایتخت هنری و فرهنگی بسیار قوی و بزرگی به شمار می امد. لذا اثار هنری بزرگی مانند  میدان نقش جهان، مدرسه چهارباغ، سی و سه پل و پل خواجو از جمله بزرگترین اثار هنری در دوران صفویه می باشند. یکی از شاهکارهای ارزنده هنر خاتم کاری درب مدرسه چهارباغ اصفهان، در ورودی بازار هنر (( بازار طلا کنونی )) می باشد.

قاب-عکس-خاتم-40×30-سانتیمتری-گوشه-دار

22

برخی از استادان هنر خاتم سازی در دوران پهلوی اول عبارتند از :

حاج خلیل گلریز خاتمی، حمید ترکان، استاد فضل الله خیامیان و استاد بزرگ علی نعمت که از برجسته های هنر خاتم کاری اصفهان بوده است.قاب های خاتم از نظر گل بندی به چند شکل تقسیم می گردند؟ به سه دسته تک گل ، دو گل و سه گل که ارزش ریالی هر کدام با دیگری متفاوت می باشد. معمولا هر چه تعداد گل ها بیشتر به تناسب ان قیمت بالاتر خواهد رفت.

وسایل مورد استفاده در فرایند تولید ساخت قاب های خاتم کاری اصفهان

  1. چسب چوب های مخصوص خاتم کاری:اما اساس زیر ساخت خاتم، انواع چوب ها از جنس نارنج، توسکا، کبوده و راش در ردیف بهترین زیر ساخت های قاب های خاتم کاری می باشند.
  2. تهیه بهترین متریال ( مفتول ، الومینیوم و نقره )
  3. اماده سازی انواع استخوان ها ( شتر، اسب و محصولی با ارزش بالا عاج فیل )

ایا با این شرایط اماده سازی ابزار و مواد مورد نیاز جهت ساخت قاب خاتم مقرون به صرفه می باشد؟ به طور قطع بله چرا که تمامی ابزارهای مورد نیاز تولید داخل بوده و با کمترین هزینه های ممکن می توان در تهیه و اماده سازی ان ها دست به کار شد. آموزش خاتم سازی و قاب های خاتم کاری تا چه حد در شکوفایی اقتصاد کشور کمک می نماید؟ در ابتدا باید بگویم به دلیل هزینه های بسیار پایین و در بسیاری از شرایط به صورت رایگان در (( کارگاه ها به صورت کار اموز )) می توان کاملا رایگان تمامی تکنیک های مربوط به ساخت قاب های خاتم را اموخت. لذا این شکل از صنایع دستی اصفهان می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات بیکاری در روستاهای اطراف و داخل شهر باشد و در کسب در امد هایی در حد عالی پاسخ گویی مناسب به خانواده ها گردد. در ضمن نمونه ای از مشاغلی است که می توان در منزل با همکاری دیگر اعضای خانواده به صورت گروهی دست به تولید ان ها زد.

قاب خاتم کاری با قلمزنی

هنر صنایع دستی قلم زنی از جمله هنرهایی است که در سبکی جدید با طرح هایی بی نظیر و استثنایی در تلفیق هنر با قاب های خاتم کاری جذابیتی خاص و منحصر به فرد به این شکل از محصولات داده است. پلاک های قلمزنی از جمله هنرهایی است که با سایزهای بسیار متنوعی ساخته می شود. لذا از نظر قیمت گذاری بسیار راحت تر از سایر محصولات می باشد. در گذشته قاب های های خاتم کاری با قلمزنی را با جنس پی وی سی تهیه و تولید می نمودند. اما در ترکیب هایی که جدیدا در هنرهای صنایع دستی اصفهان شکل می گیرد استفاده از قاب های خاتم کاری و پلاک های قلمزنی یک مدل جدید و مدرن از تلفیق صنایع دستی می باشد.

دو هنر قاب های خاتم کاری و پلاک های قلمزنی از مدل هنرهای بسیار پر پیچ و خمی در طراحی و تولید می باشند که در حال حاضر مسیر بسیار موفقی در امر صادرات را به خود اختصاص داده است. لذا ورود تولید کنندگان جعبه های بسته بندی با جنس هارد باکس همراه با طراحی های صادراتی توانسته نقطه ضعف سالیان دور صنایع دستی قاب خاتم کاری با قلمزنی را پر کند. ایا در عصر کنونی همچنان از استخوان شتر جهت تهیه زیر ساخت قاب خاتم کاری با قلمزنی استفاده می نمایند؟ در جواب باید گفت این شیوه ی تولید هم اکنون به دو صورت انجام می پذیرد. در نوع اول فروش داخل کشور از جنس چوب نارنج و در فروش صادرات از استخوان شتر در ساخت قاب خاتم کاری با قلمزنی استفاده می گردد.

قاب-عکس-خاتم-کاری-1824-سانتیمتری-kh-gh-06

ضرورت بازاریابی در حوزه خرید و فروش قاب خاتم با قلم زنی چیست؟

بازاریابی صنایع دستی از جمله قاب خاتم با قلمزنی علاوه بر این نکته که هر منطقه از کشور ایران دارای اداب و رسوم مخصوص به خود می باشند لذا هنر صنایع دستی نیز الهام گرفته از همین شرایط به خصوص می باشد. البته نا گفته نماند ساخت و تولید قاب خاتم اصفهان دخالت فراوان و موثری در امر رشد اقتصادی یک منطقه در پی دارد. از جمله کشورهایی که در هر شهر ان تنوع فوق العاده ای را در ساخت صنایع دستی در خود جا داده است؛ کشور ایران می باشد. اما شهر گنبد های فیروزه ای نقش به سزایی در دارا بودن بیش از ۴۰۰ عدد کارگاه های فعال در زمینه ساخت انواع قاب و تابلو های خاتم کاری و قلمزنی را دارد.

چنانچه این پتانسیل قوی در انبوه سازی قاب خاتم قلمزنی به طور صحیح و با مشاوره با اساتید برجسته و متخصص در هنر خاتم کاری انجام پذیرد. به طور قطع پاسخ گوی بسیاری از مشکلات اقتصادی و همچنین ترویج هنر و فرهنگ چه در داخل و خارج از مرزها اثرات بسیار مفیدی خواهد داشت. از جمله مشکلات ناموفق بودن شناخت هنر قاب خاتم با قلم زنی در سایر شهر های داخل کشور چیست؟

شناخت ناکافی از محصول ( بازاریابی نادرست)، به همین یک دلیل خرید و فروش این شکل از قاب های خاتم کاری مورد اولویت در فروش های مدرن قرار نمی گیرند و همین امر باعث گردیده هنرمندانی که در زمینه تولید ساعت های خاتم یا انواع قاب خاتم با قلم زنی، دستی در تولید و ساخت ان ها دارند؛ دچار مشکلات متعددی در فروش بهتر و کسب در امدهای حاصل از ان داشته باشند. و به طور قطع نمی توانند بسترهای مناسبی در جهت خرید و فروش قاب های خاتم کاری ایجاد نمایند.

تابلو قلمزنی با قاب خاتم با کد GA-9 (2)

معرفی درست و اصولی در شناخت قاب خاتم با قلمزنی چه کمکی در فرایند تولید و در نتیجه خرید در بازار می کند؟ فلسفه تولید با کیفیت و مرغوب از یک طرف، بسته بندی با بهترین متریال روز و استراتژی های فروش از طرف دیگر نکات اساسی در بهبود شرایط و زمینه سازی یک مدل از بازاریابی مدرن می تواند اثر گذار ترین شکل ممکن در معرفی کالا قرار بگیرد. ایا اموزش در فراگیری فروش و بازاریابی می تواند راه چاره ای در احیاء نمودن ساخت قاب خاتم با قلمزنی باشد؟ هر شکل از محصولی در معرفی درست می تواند در بازار فروش جایی داشته باشد. چراکه اگر نتوانید یک مدل از محصول از صنایع دستی به خوبی در بازار نیاز معرفی کنید به طور قطع فروش نزولی پیدا خواهد نمود.

تابلو خاتم کاری با پلاک مسی چیست؟

پس از اماده سازی و ساخت پایانی پلاک مسی که در مقاله به طور مفصل در مورد ان بحث گردید. نوبت به فرایند قاب سازی پلاک مسی می گردد. فرایند تولید قاب و تابلو سازی در صنایع دستی اصفهان با سه مدل جنس چوب راش، پی وی سی، قاب خاتم  ساخته می شوند. به تناسب زحمات در تولید و زیر ساخت، هر کدام از این سه متریال قیمت های مخصوص به خود را دارند. که خریداران می توانند بر اساس مقدار بودجه خود بنا به سلیقه یکی از سه طرح را پیشنهاد دهند. اما از نظر هنری و ارزش گذاری ساخت تابلو خاتم کاری با پلاک مسی از دیگر مدل ها با مرغوبیت و هنر دست بیشتری ساخته می شود به طوری که با گذر زمان از ارزش ریالی ان ها کاسته نمی شود.

خرید تابلو خاتم کاری با پلاک مسی از نظر کارشناسی در مرغوبیت قاب خاتم بسیار حائز اهمیت می باشد. به فرض نمونه در هنگام خرید قاب خاتم در نگاه ابتدایی براقیت در سطح قالب باید یکسان باشد. این امر نشان از پاشش پلی استر به صورت یکنواخت بر روی سطح قاب را نشان می دهد. دوم چیدمان گل های خاتم الزاما بایستی با دقت و ظرافت و قرینه سازی مخصوصی انجام شده باشند.امروزه قاب خاتم با قلمزنی را به عنوان یکی از مدل های جذاب و خاص ایرانی می شناسیم. هنر خاتم کاری از مجموعه هنرهایی است که از ترکیب عناصری از جمله استخوان شتر، پوسته، سیم و چوب تهیه می گردد. بیشترین مورد استفاده از تابلو خاتم کاری با پلاک مسی و کلا قاب خاتم با قلمزنی در دکوراسیون منازل و جنس خاتم بر روی محصولات تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشترین فروش در بین قاب خاتم با قلم زنی در کدام طرح ان است؟ انواع تابلو گل و مرغ در اندازه هایی بیش از ۱۰۰ مدل متنوع پر فروش ترین شکل از طرح های قاب خاتم کاری می باشد.ساخت تابلو گل و مرغ الهام گرفته از کدام موارد هنر صنایع دستی اصفهان می باشد؟ در بسیاری از صنایع دستی از جمله تولید کیف های ترمه و قلمکار و در نقاشی های میناکاری نمونه های بارز استفاده از این سبک بسیار پر کاربرد بوده است.

تابلو قلمزنی مسی گل و مرغ کد GA-15

قاب خاتم اصفهان

در حال حاضر نصف جهان مرجع بزرگی در ساخت انواع قاب خاتم شناخته شده و بعد از ان تهران و شیراز در نوبت های بعدی قرار دارند. اما اساتید بزرگ اصفهانی شیوه هایی نو و جدید در ثبت اثار قاب خاتم کاری خلق نموده اند. از جمله ترکیب با انواع پلاک های قلم زنی و استفاده در لوح ها و قاب کردن اثار برجسته قلمزنی نقره را می توان نام برد. در مجموع هنر کار کردن و خلق اثاری جذاب با چوب مهارت های مخصوص به خودش را دارد. در قاب های خاتم کاری اصفهان از پرندگان، گل ها و حیوانات در نقوش تذهیب بسیار استفاده می گردند.

انواع قاب خاتم کاری اصفهان

  • مدل اول نمونه طرح هایی که در ان از نقاشی تذهیب با اشکال طبیعت و حیواناتی مانند طاووس در ان ها استفاده می گردند.
  • نوع دوم از قاب خاتم کاری اصفهان استفاده از طرح تمام خاتم در سر تا سر قاب می باشد.

خرید قاب خاتم کاری شده همراه با تابلو گل و مرغ نسبت به سایر قاب های پی وی سی چه مزیت هایی دارند؟
با گذر زمان ارزش ریالی تابلو کار دست تحت هیچ شرایطی کسر نمی گردد. در ضمن چنانچه قاب خاتم کاری دارای امضاء اساتید برجسته ای باشند هر روز بر قیمت ان ها افزوده خواهد شد.

تابلو قلمزنی مسی گل و مرغ کد GA-15 (2)
تابلو قلمزنی مسی گل و مرغ کد GA-16 (2)

راهنمای خرید قاب خاتم کاری

بر اساس موارد کاربرد قاب ها خرید ان ها متفاوت می باشد. در استفاده از لوح های تقدیر از قاب های طرح ترنج و باریک استفاده می نمایند اما در در قلمزنی از قاب خاتم کاری پهن استفاده می گردد. مرغوبیت قاب خاتم کاری با پلاک مسی چگونه مشخص می گردد؟ هنر ساخت قاب های خاتم کنار هم قرار دادن سطح اشیاء چوبی به صورتی که صورت های موزاییک به خود بگیرند. و همراه با مثلث هایی منتظم اراسته شوند. و این مثلث های قاب خاتم در تابلو ها هر چه با ظرافت و نظم بیشتری در کنار یکدیگر قرار بگیرند ارزش قاب خاتم کاری اصفهان بالاتر می رود. و در نتیجه مرغوبیت قاب بهتر می باشد. البته ناگفته نباشد استفاده از متریال خوب در ساخت خاتم نیز ملاک اساسی به شمار می رود.

شکل جدیدی از قاب های خاتم در اصفهان با ترکیب هنر معرق کاری طراحی و تولید شده است. که از نمونه های پر فروش ان می توان از “تابلو و ان یکاد خاتم کاری، تابلو گل و مرغ، تابلو با مس” نام برد.

قرمزی کناره های قاب خاتم کاری شده چیست؟

جهت ساخت تابلو خاتم کاری از جنس های گوناگونی استفاده می نمایند. که در کمتر هنر صنایع دستی این چنین مواد اولیه ای استفاده می گردد. که این مواد اولیه شامل انواع چوب های فوفل که رنگ سیاهی به خود دارند. و انواع رنگ های قهوه ای که در حاشیه های قاب خاتم کاری از ان استفاده می گردد. و چوب های بقم که در کناره های قاب های خاتم کاری اصفهان از ان استفاده می گردد.

خرید عمده تابلو های کار دست را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی اصفهان که خود دستی در طراحی و تولید نمونه هایی مخصوص به خود و همراه با شناسنامه کالا و ضمانت های کتبی با امضاء هنر استاد خاتم کار را در پشت قاب داشته باشد بهترین مرجع خرید قاب خاتم کاری می باشند. فروش تابلو صنایع دستی دارای استاندارد های مخصوص به خود و تکنیک هایی است که در کارگاه هایی که به صورت انبوه مشغول به ساخت قاب های خاتم کاری اصفهان می باشند جزء استانداردهای فروش صنایع دستی ان ها الزامی به نظر می رسد.

پر فروش ترین محصول تابلو خاتم کاری چیست؟

تابلو و ان یکاد خاتم کاری و تابلو گل و مرغ با مس دو نمونه از پر فروش ترین محصولات قاب های خاتم کاری شده است. که هر دو نمونه ان ها بر اساس مقدار هزینه مشتری در ابعاد متفاوتی ساخته می گردند.

 قیمت قاب خاتم

به دلیل تنوع بیش از ۴۰۰ مدل متنوع در ساخت قاب خاتم کاری شده اصفهان ارائه لیست قیمت به خریداران بسیار حائز اهمیت می باشد. ناگفته نباشد فرمول محاسبه و قیمت گذاری قاب خاتم با دیگر قاب ها بسیار متفاوت می باشد. قیمت گذاری قاب خاتم کاری یکی از موثرترین راه کارهای ارتباط با مشتری می باشد. چرا که مشتری هنگام خرید در خود حق انتخاب پیدا می نماید. ضمنا از سر درگمی قیمت ها بیرون امده و بر مبنای مقدار بودجه تصمیم به خرید << تک و یا عمده >> می کند. اما تابلو های کار دست با سایر تابلوهای صنعتی بسیار متفاوت می باشد.

تفاوت قیمت تابلو کاردست و تابلوهای صنعتی چیست؟

به عنوان نمونه تابلو و ان یکاد خاتم کاری با پلاک مسی  را در نظر بگیرید. اولین گام در قیمت گذاری این شکل از کاردست ابعاد طول و عرض پلاک مسی می باشد. این کار نشان از مدت زمان سپری شده در ساخت است. دوم امضاء استاد کار قلم زنی که با چه سبک ظرافتی کار را به اتمام رسانیده است. اما در ساخت تابلوهای صنعتی خط تولید و سرعت بالا در ساخت، بدون در نظر گرفتن کیفیت، اساس قیمت گذاری تابلو ها قرار می گیرد. اما از نکته ای مهم نمی توان گذشت خرید تابلو های کار دست ” قاب خاتم کاری”هر زمانی شخص ارداه نماید به قیمت روز می تواند تابلو خود را به فروش برساند. در صورتی که در سایر تابلوهای صنعتی ارزش ریالی نخواهد داشت.

ابزار ساخت قاب خاتم

برخی از راه کارهای فروش تابلوهای صنایع دستی

ایجاد و راه اندازی وب سایت هایی تخصصی در معرفی و شناخت انواع تابلو صنایع دستی و در مجموع ایجاد فضای تبلیغاتی مفید در تمامی فضاهای مجازی استراژی قیمت گذاری صحیح و اصولی و در نتیجه رسیدن به هدف اصلی مدیریت درست با مشتری.

کسب در امد در کدام یک از موارد زیر در فروش انواع قاب خاتم بیشتر اثر گذار می باشد ؟

  1.  بازاریابی رسانه های اجتماعی
  2. فروش به صورت سنتی

در تکنیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی بیش از ۸۵ درصد از خریدارن بلافاصله پس از مشاهده محصول مشتاق به دیدن قیمت محصول هستند. لذا با دارا بودن قیمت تابلو خاتم کاری خرید انجام می گردد. و اما از دیگر فواید این سبک بازاریابی در فروش تابلو کار دست باید گفت تعداد خریدارن به شکلی سراسری اجناس را مشاهده می نمایند اما در فروش های سنتی محدودیت در خریداران بسیار زیاد بوده و در نتیجه کسب در امد بسیار کاسته می گردد. قیمت گذاری با تکنیک های اثر گذار بر روی محصولات صنایع دستی قاب خاتم کاری می تواند در رقابت بازار با سایر تابلوهایی حتی سر سوزنی ارزش چیدمانی شیک در منازل و دفاتر کار و صرف هزینه بابت ان ها که کاملا غلط می باشد را به صورت کاملا شفاف برای خریداران مشخص نمایند.

پر فروش ترین شکل از تابلو های کار دست با قاب خاتم

قاب خاتم با قلم زنی به شکل تابلو خاتم کاری وان یکاد به شکل قاب خاتم بیضی از یر فروش ترین سبک تابلو ها است. فضای کافی در داخل تابلوهای و ان یکاد خاتم کاری به دلیل درج لوگو و نام تجاری و همچنین بسته بندی نفیس این مدل تابلوها باعث گردیده بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی با خرید به شکل عمده به عنوان نوعی از هدایای تبلیغاتی خاص و مفید از ان ها استفاده نمایند. که این کار باعث گردیده الگو سازی با ارزشی از گسترش فرهنگ و سنت کهن ایران در بین سایر اقشار داخلی ایجاد نماید. فروش تابلوهای صنایع دستی مستلزم شکل هایی متفاوت از مدل بازاریابی های مدرن امروزی می باشند. این شکل از بازاریابی ها را در مقاله ای با عنوان ” فروش تابلو صنایع دستی” می توانید دنبال نمایید.

اما شکلی دیگر از استفاده قاب خاتم کاری در ترسیم نقاشی های سنتی وکهن اصفهان با نام مینیاتور می باشد. اما تعریف مینیاتور : ترکیبی از رنگ های جذاب با تداخل و شلوغی خاصی است که توسط استاد کار با نام مینیاتوریست در ترکیبی از رنگ های طبیعت و انسان و تاریخ نقاشی می شود. اما به دلیل ارزش ریالی بالا تمامی نقاشی های مینیاتور را در داخل قاب های خاتم کاری قرار داده و با شیشه ای در ابعاد متناسب با ان می پوشانند. بازار فروش نقاشی مینیاتور در میدان نقش جهان و خریداران ان بیش از ۸۵ درصد توریست های اروپایی می باشند. اما لیست قیمت قاب خاتم کاری و تابلو نقاشی خاتم “مینیاتور” با خاتم های اعلاء صادراتی و در قیمت هایی نسبتا با دست مزد بالا تولید می گردند. چرا که کاملا اختصاصی از نظر ابعاد و نوع خاتم مخصوص که پس از پایان کار استاد هنرمند امضاء خود را در پایین نقاشی به عنوان اثری ماندگار و شناسنامه دار به یادگار می گذارد.

فروش عمده قاب خاتم کاری اصفهان در کدام شهر رونق بیشتری دارد؟

به طور قطع شهر تهران عمده خریداران این سبک از هنر را دارند. و از زمانی که قیمت قاب خاتم کاری به صورت لیست هایی از قبل اماده شده در دسترس عمده فروشان بازار تهران قرار گرفت، خرید و فروش قاب خاتم کاری ” قلمزنی، ساعت میناکاری، قاب قلم زنی نقره، مینیاتور ” تقریبا به دو برابر حد معمول رسیده است.

راهنمای خرید قاب خاتم کاری

در ابتدا خریدار باید نوع کاربرد قاب خاتم را مشخص نماید و بر اساس ان به انتخاب و خرید اقدام نماید. اما به نمونه ای از بیشترین استفاده از قاب های خاتم جهت راهنمایی و اصول صحیح در خرید اشاره خواهیم نمود:

  1.  خرید قاب خاتم کاری به عنوان لوح تقدیر به صورت دیواری و رومیزی.
  2. خرید قاب خاتم به عنوان قرار دادن پلاک های مسی و تابلو های دیواری
  3. خرید قاب خاتم و استفاده از قاب کردن نقاشی مینیاتور
  4. استفاده در هنر قلم زنی برجسته (( انواع چهره های صورت و یا طبیعت ))
  5. خرید قاب خاتم به عنوان قاب ساعت های دیواری میناکاری (( پر فروش ترین ساعت های صنایع دستی امیران تبلیغ ))
  6. راهنمای خرید قاب خاتم در تولید ساعت های خاتم طرح های قرانی.

جهت راهنمایی در خرید انواع قاب های خاتم کاری به صورت کاملا اختصاصی هم اکنون با واحد مشاوره و فروش به صورت کاملا رایگان تماس حاصل فرمایید.

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S17

 ساعت دیواری قاب خاتم کاری با صفحه میناکاری

همان طوری که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ساعت های دیواری میناکاری با قاب خاتم کاری در ۵ شکل هندسی ساخته می شود. این محصولات صنایع دستی جزء پر فروش ترین سبک از ساعت های میناکاری به حساب می روند. ساعت خاتم کاری اصفهان در فروش عمده دارای تخفیفات ویژه ای می باشند. برای تولید قاب ساعت میناکاری از نفیس ترین شکل قاب ها بدون کوچکترین عیب ظاهری استفاده می گردد. بسته بندی نفیس در اولویت اول ساعت های میناکاری قرار دارد. چرا که در بازاریابی و خرید و فروش هنر خاتم کاری بسیار حائز اهمیت است. از دیگر موارد مورد استفاده قاب های خاتم کاری در صنعت لوح و تندیس سازی است. در تندیس از خاتم کاری در طرح پایه های تندیس استفاده می گردد.

لوح سازی به چند شکل تولید می گردد؟

در این مقاله به لوح هایی که به صورت قاب شده به عنوان یاد بود و سپاس از شخص یا ارگانی در مقامی خاص تجلیل می گردد. که به دلیل خاص بودن از قاب خاتم جهت نصب بر روی دیوار استفاده می نمایند.جهت راهنمایی خرید انواع قاب خاتم کاری هم اکنون با واحد فروش امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید. یکی دیگر از موارد راهنمایی خرید قاب های خاتم کاری استفاده در قاب های عکس می باشند. البته عکس هایی که با هنر دست نقاشان کشیده شده است.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: